Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Του νόου αζμπέτα

Εντάξει, το ξέρω, τη βάρυνα πολύ την ατμόσφαιρα στο πρώτο ποστ, αλλά δε γινόταν αλλιώς! Έπρεπε να στα πω! Τώρα για να σε αποζημιώσω (και καλά) θα σου πω δυο, τρία πραγματάκια για μένα, για να ξέρεις με ποια έχεις να κάνεις. 1. Με λένε Αμαλία (αυτό φαντάζομαι το κατάλαβες) 2. Λατρεύω την καλή μουσική, κυρίως τη ροκ (αν έχεις κάτι καλό ν' ακούσω μου το στέλνεις χωρίς δεύτερη σκέψη) 3. Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα, είναι ότι δεν ξέρω τι θέλω να γίνω όταν (και αν) μεγαλώσω 4. Το μότο της ζωής μου είναι LOVE, PEACE, FREEDOM και αυτό θα το καταλάβεις εν καιρώ 5. Γιατί έφτιαξα μπλογκ; Αφού δεν ακούγομαι που δεν ακούγομαι, τουλάχιστον ας διαβάζομαι 6. Έχω πρόβλημα με την οργάνωση. Είδες, σου είπα ότι θα σου πω δυο, τρία πραγματάκια κι έγραψα 6. Αυτά προς το παρόν. Αν μου 'ρθει και τίποτ' άλλο θα στο πω (δε γλυτώνεις)!

Πάρε κι ένα κομματάκι για να καταλάβεις:

2 σχόλια:

  1. Όταν μεγαλώσεις να γίνεις κερδοσκόπος. Πολλά λεφτά και θα σε τρέμουν όλοι. Εγώ το έχω αποφασίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mμμ καλή ιδέα! Και βο(υ)λευτής θα γινόμουν. Πολλά λεφτά, καθόλου συνείδηση και σε 8 χρόνια σύνταξη. Τι άλλο θέλει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή